banner
banner

8 τύποι φοιτητών μετά την ανακοίνωση βαθμολογίας

Πολλά έχουν ειπωθεί για τον φοιτητή και την εξεταστική, και tips και λοιπά και λοιπά. Ποιος είναι όμως ο φοιτητής και πώς αντιμετωπίζει την περίοδο ανακοίνωσης βαθμολογιών μετά την εξεταστική; Μάθε πως αυτή η κατηγορία δεν αποτελείται από έναν, μα από πολλούς τύπους που αντιμετωπίζουν αυτή τη διαδικασία με τελείως διαφορετικό τρόπο. Παρακάτω παρουσιάζονται οι:

Οι «Βάλε μου ένα 5»

Αυτή η ιδιαίτερη ομάδα αρκείται στο PASS. Δεν έχει βλέψεις, δεν έχει απαιτήσεις. Ζητάει μόνο ένα 5 και αν το πάρει ανοίγει μπουκάλι σε house party, με φίλους ομοϊδεάτες του γκρουπ «Βάλε μου ένα 5». Συχνά απεχθάνονται την σχολή τους και κάθε μορφή διαβάσματος ή ανήκουν σε μικρά έτη.

Οι «Βάλε μου ένα 10»

Αυτοί είναι οι τύποι που πηγαίνουν στα 2 πρώτα και 2 τελευταία μαθήματα, γιατί η ανώτατη μορφή εγκεφάλου τους τους επιτρέπει να
καταλαβαίνουν όσα εμείς οι απλοί φοιτητές δε μπορούμε. Έτσι μετά την εξεταστική ενώ ο μέσος φοιτητάκος ελπίζει σε ένα 7, αυτοί περιμένουν το 10 το καλό και τίποτα λιγότερο.

Οι «Γιατί μου έβαλε 7 και όχι 7,5;»

-Ναι, είχα γράψει και αδικήθηκα! Περίμενα τουλάχιστον 7,5 και ξέρεις τι μου έβαλε; 7!!!
– Και εμένα αυτό, ρε συ, ακριβώς! Πολύ άδικο! Να πας να τον βρεις και να δεις το γραπτό σου. Να ξέρεις από πού σου έκοψε αυτό το 0.5, ρε παιδί μου.

Οι «Δε μου άρεσε ο βαθμός μου, κύριε κόψτε με»

Βγήκε ο βαθμός και πήραν 6,5 αλλά όχι μωρέ, μπορούσαν και 9. Κόψ’το, κόψ’το το ρημάδι. Καλύτερα να το διαβάσουν άλλο ένα 2μηνο το καλοκαίρι, παρά να έχουν το 6,5 στην αναλυτική. Σβήστο δάσκαλε! Κάνε πως δε τους είδες. Κάνε πως έχασες το γραπτό.

Οι «Παιδιά βγήκαν βαθμοί!»

Τάχιστα, δευτερόλεπτα μετά την  ανάρτηση της βαθμολογίας, αυτό το χρήσιμο είδος φοιτητή θα σε ενημερώσει προσωπικά για το νέο με μηνύματα σε κινητό και facebook, αλλά και με σχετικές αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που διαθέτει. Τους αγαπάμε γιατί κάνουν όσα δε κάνει η γραμματεία μας.

Οι «ΑΑΑΑ, βγήκαν βαθμοί;»

Είναι η κατηγορία φοιτητών-φαντασμάτων που δεν έχουν ιδιαίτερη επαφή με την σχολή. «Πού μπαίνουμε για τους βαθμούς ρε παιδιά; Πότε βγήκε αυτό το μάθημα; Αν κοπώ πότε το ξαναδίνω; Τι θα φάμε αύριο στη λέσχη;» και άλλα τέτοια σοβαρά ερωτήματα τους βασανίζουν. Και μετά βασανίζουν εμάς.

Οι «Πήρα 10 σου λέω!»

Δεν έχει σημασία αν ο καθηγητής έκοψε το μισό έτος. Δεν έχει σημασία αν όλοι λένε πως δε βάζει πάνω από 8. Ούτε και έχει σημασία αν ο ίδιος ο καθηγητής παραδέχτηκε πως δεν έβαλε πουθενά 10. Οι «Πήρα 10» θα επιμείνουν πως το άριστο γραπτό τους ξεπέρασε τον μέσο όρο και εντυπωσίασε τόσο τον διδάσκοντα που έβαλε 10 γιατί απλά δε μπορούσε να βάλει 11. Στην πραγματικότητα είναι είτε φοιτητές που κόπηκαν, είτε που πήραν ένα ταπεινό 6 και το κρύβουν. Αν τους ανακαλύψεις, κάρφωσέ τους τους ψεύτες!!!

Οι «Ας συγκρίνουμε τους βαθμούς μας»

Είναι αυτοί που μετά την ανακοίνωση των βαθμολογιών θα αρχίσουν να σχολιάζουν στο Facebook αλλά και face to face τα τι και πως των βαθμολογιών. «Ο Μάκης πήγε αδιάβαστος και πήρε 8 ρε φίλε και εμένα μ έριξε ένα 6; 6; Πολύ άδικο, κατά την γνώμη μου. Εσύ πόσο πήρες;» Η κατάσταση είναι ανάλογη με το σχολείο μετά τους ελέγχους και η σύγκριση είναι αναπόφευκτη για αυτή την ομάδα φοιτητών.