banner
banner

7 τροφές που θα διώξουν το λίπος από την κοιλιά!

Είναι γεγονός πως μπορεί να έχουμε φυσιολογικό βάρος, αλλά το κοιλιακό λίπος να παραμένει και να μας ενοχλεί. Ειδικά τώρα που βρισκόμαστε στο καλοκαίρι και τα ρούχα μειώνονται η ανάγκη να το εξαφανίσουμε γίνεται ακόμη πιο έντονη.

Τι πρέπει να κάνουμε για να έχουμε λοιπόν μέση δαχτυλίδι? Υπάρχουν κάποιες τροφές που μπορούν να μας βοηθήσουν?

Ο διαιτολόγος – διατροφολόγος Αποστόλης Θεοχάρους μας έλυσε όλες τις απορίες σχετικά με αυτό το θέμα που απασχολεί τόσο τις γυναίκες, αλλά και τους άντρες.

Αρχικά θα πρέπει να γνωρίζουμε πως για να αποκτήσουμε μια επίπεδη κοιλιά θα πρέπει να έχουμε μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή. Η κατανάλωση 5 γευμάτων είναι απαραίτητη και το πρωινό δεν πρέπει να το παραλείπουμε για κανένα λόγο. Επίσης, στην απώλεια του κοιλιακού λίπους αλλά και του τοπικού λίπους γενικότερα βοηθά η κατανάλωση γαλακτοκομικών προιόντων με χαμηλά λιπαρά (γάλα, τυρί, γιαούρτι), τα προιόντα ολικής αλέσεως και η κατανάλωση ψαριών πλούσιων σε ω-3. Φυσικά, η αυξημένη πρόσληψη υγρών ( 8 -10 ποτήρια νερό ημηρεσίως) και η φυσική δραστηριότα (έστω και περπάτημα μισή ώρα την ημέρα) βοηθούν να επιτύχουμε το στόχο μας πιο γρήγορα.

Υπάρχουν και κάποιες τροφές που αν τις προσθέσουμε στο καθημερινό μας διαιτολόγιο θα κάνουν ακόμη πιο εύκολη την προσπάθειά μας. Αυτές είναι:

  • Καρπούζι που είναι και της εποχής! Σε μελέτες που έγιναν βρέθηκε πως το καρπούζι επιδρά στον σχηματισμό αρτηριακής πλάκας και στην ανάπτυξη λίπους στην κοιλιακή χώρα.
  • Ντομάτα.  Ένα εξαιρετικό τρόφιμο για την καύση λίπους, πλούσιο σε βιταμίνη C και ένζυμα που επιταχύνουν τον μεταβολισμό. Μια μέτρια ντομάτα έχει μόλις 33 θερμίδες.
  • Αυγά: είναι θρεπτικά, πλούσια σε βιταμίνες και  με πρωτεΐνες που βοηθούν στην καύση του κοιλιακού λίπους. Τα αυγά μειώνουν το αίσθημα της πείνας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
  • Θαλασσινά και ειδικότερα σολωμός, τόνος, σαρδέλες που είναι πλούσια σε ωμέγα -3 λιπαρά και ενισχύουν το μεταβολισμό, ενώ παράλληλα αποτρέπουν το λίπος στην κοιλιά.
  • Δημητριακά ολικής άλεσης  όπως μαύρο ψωμί ή μακαρόνια. Δοκιμάστε να αντικαταστήσετε το λευκό αλεύρι και τα επεξεργασμένα δημητριακά με αυτές τις τροφές και δείτε την περιφέρεια της μέσης σας να μειωνεται.
  • «Καλά» έλαια, όπως το ελαιόλαδο το οποίο βοηθάει να κάψετε το λίπος. Προσοχή στην ποσότητα που χρησιμοποιείτε στο μαγείρεμα ή στις σαλάτες σας, γιατί μπορεί να αυξήσει τις θερμίδες ενός γεύματος κατά πολύ.
  • Μαύρη σοκολάτα.  Πλούσια σε αντιοξειδωτικά και ιδιαίτερα τονωτική, βοηθάει στην καύση λίπους. Προτιμείστε αυτή με 80% περιεκτικότητα σε κακάο. Δεν πρέπει όμως να καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες γιατί είναι πλούσια σε θερμίδες.

Σε συνεργασία με τον διαιτολόγο – διατροφολόγο Αποστόλη Θεοχάρους μπορείς να αποκτήσεις σωστές διατροφικές συνήθειες και φυσικά το σώμα που ονειρεύεσαι.