banner
banner

6 tips για να πετύχει η δίαιτα από την πρώτη μέρα!

Είτε προσπαθείς να χάσεις κιλά είτε θέλεις να βελτιώσεις την υγεία σου, ένας υγιεινός τρόπος διατροφής μπορεί να αλλάξει εντελώς τη ζωή σου. Ανακάλυψε 6 tips που θα σε βοηθήσουν να κάνεις πιο υγιεινές επιλογές την πρώτη μέρα της δίαιτας και να την κάνεις να πετύχει:

Πρωινό:

Ξεκινήστε με ένα νόστιμο ρόφημα: Πιείτε ένα ποτήρι νερό και επιλέξτε ένα smoothie λαχανικών για το πρωινό σας ή ένα ρόφημα με χλιαρό νερό και λεμόνι.

Αποφύγετε τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες: Αν θέλετε να καταναλώσετε ένα πρωινό με υδατάνθρακες προτιμήστε προϊόντα ολικής άλεσης, κινόα ή γλυκοπατάτες και τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες.

Μεσημεριανό:

Περιορίστε τα συνοδευτικά: Αποφύγετε τις έτοιμες σάλτσες για τις σαλάτες ή για το κυρίως γεύμα. Προτιμήστε φρέσκα προϊόντα και δώστε γεύση στο πιάτο με μπαχαρικά.

Πράσινο Τσάι: Μετά το γεύμα προτιμήστε πράσινο τσάι για τις αντιοξειδωτικές ιδιότητές του αλλά και τα κατεχίνες που βοηθούν στην καλή λειτουργία του συκωτιού.

Βραδινό:

Να πίνετε νερό: Μην ξεχνάτε να πίνετε νερό, ακόμα και το βράδυ. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να κοιμηθείτε καλά και να έχετε ενέργεια την επόμενη μέρα.

Προσοχή στο γλυκό: Δεν χρειάζεται να στερηθείτε τα γλυκά προκειμένου να χάσετε κιλά. Προτιμήστε γλυκά, όμως, που δεν περιέχουν ζάχαρη αλλά περιέχουν φυσικά και φρέσκα υλικά. Δοκιμάστε εποχιακά φρούτα με γιαούρτι ή λίγη μαύρη σοκολάτα.