banner
banner

6 λάθη που κάνουμε στην γυμναστική!

beautiful athletic woman pushed from the floor

Πέρασες όλο τον περσινό χειμώνα πιστεύοντας πως έκανες το καλύτερο δυνατό για το…κορμί σου! Εσύ και ο διάδρομος γίνατε “ένα”, έχασες το μέτρημα στα squats και στους κοιλιακούς, ενώ για αυτό το κορμί θυσίασες πολλούς…..καφέδες και εξόδους! Αλλά τι και αν τα έκανες όλα αυτά? Οι six packs δεν φάνηκαν ποτέ, αντίθετα το παχάκι στην κοιλίτσα παραμένει εκεί ακάθεκτο, η ζυγαριά δεν κατέβηκε όπως περίμενες, ενώ η χαλάρωση στα πόδια υπάρχει ακόμα και σ’ ενοχλεί!

Αλλά μήπως έκανες κάτι λάθος? Συναντήσαμε τους προπονητές από το STEP GYM CLUB, Αθηνά Μάνου και Πάνο Νάτση και μας είπαν κάποια από τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουμε σχεδόν όλες οι γυναίκες στην γυμναστική! Δείτε ποια είναι και φροντίστε αυτή τη νέα σεζόν να μην τα επαναλάβετε!

  1. Οι γυναίκες αποφεύγουν τα βάρη γιατί φοβούνται πως θα “φουσκώσουν”!Οι μύες ενός γυναικείου σώματος δεν είναι τόσο εύκολο να διογκωθούν, συγκριτικά με τους άντρες. Προσθέτοντας λίγα μόνο βάρη στις ασκήσεις και αυξάνοντας τις επαναλήψεις, τονώνονται οι μυικές σου ομάδες, διπλασιάζοντας έτσι την καύση λίπους και θερμίδων, όχι μόνο την ώρα της προπόνησης αλλά και καθόλη τη διάρκεια της ημέρας.
  2. Γυμναστική με άδειο στομάχι. Έχει επικρατήσει η λανθασμένη αντίληψη πως

    αν δεν φάμε τίποτα πριν το γυμναστήριο, θα αδυνατίσουμε πιο γρήγορα και θα κάνουμε καλύτερη προπόνηση γιατί δεν θα έχουμε βαρύ στομάχι. Είναι λάθος όμως γιατί χωρίς την απαραίτητη ενέργεια δεν μπορείς να ακολουθήσεις κανένα πρόγραμμα. Ένα σνακ μισή ώρα πριν την γυμναστική θα διπλασιάσει τις καύσεις σου και θα έχεις μεγαλύτερη ενέργεια και αντοχές. Μπορείς να επιλέξεις  ένα φρούτο, μια μπάρα δημητριακών ή ένα τοστ.

  3. Δεν τρώμε μετά την προπόνηση. Είναι σημαντικό να φάμε μέσα στο μισάωρο μετά την άσκηση για να δώσουμε τα θρεπτικά συστατικά στον οργανισμό σου. Οι υδατάνθρακες και η πρωτεΐνη είναι ένας ιδανικός συνδυασμός. Όταν γυμνάζεσαι χάνεις ηλεκτρολύτες, και το σώμα σου χρειάζεται θρέψη. Επιπλέον, αποφεύγεις τον κίνδυνο να κάνεις παρασπονδίες αργότερα τρώγοντας μεγαλύτερες ποσότητες λόγω πείνας.
  4. Κάνουμε κάθε μέρα τα ίδια. Μπορεί να έχεις κολλήσει με ένα συγκεκριμένο είδος γυμναστικής, αλλά καλό θα ήταν μέσα στην εβδομάδα να αλλάζεις τις προπονήσεις σου και να παρακολουθήσεις και άλλα προγράμματα. Όσο πιο πολύ το σώμα “μαθαίνει” μια συγκεκριμένη άσκηση, τόσο επαναπαύεται και δεν κάνει καύσεις θερμίδων και λίπους. Οπότε βάλε ποικιλία στην άσκησή σου.
  5. Κάνουμε συνέχεια διάλειμμα. Για να δεις το σώμα σου να αλλάζει και η γυμναστική που κάνεις να έχει αποτέλεσμα τότε θα πρέπει να δυσκολευτείς λίγο. Αυτό σημαίνει πως με το παραμικρό δεν θα πρέπει να κάνεις διάλειμμα και θα πρέπει να ιδρώσεις και να ζοριστείς. Και σίγουρα αν κάνεις συνέχεια παύσεις δεν ζορίζεσαι!
  6. Έχουμε τρελές απαιτήσεις από το σώμα μας! Οι πιο πολλές γυναίκες θέλουν να αποκτήσουν τα κορμιά των περιοδικών μέσα σε ένα μήνα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να εξαντλούν τον εαυτό τους σε δίαιτες και προπονήσεις και να καταλήγουν να κουράζονται και να μην θέλουν να ξαναδουν διάδρομο μπροστά τους. Όλα με μέτρο λοιπόν. Θέτουμε ρεαλιστικούς στόχους και με επιμονή και δουλειά τους πετυχαίνουμε!

Διαλέγουμε λοιπόν το ιδανικό πρόγραμμα γυμναστικής, που ταιριάζει στο σώμα μας αλλά και στις αντοχές μας, πάντα με τη συμβουλή του προπονητή μας, ο οποίος μας καθοδηγεί και μας δείχνει το σωστό τρόπο εκτέλεσης των ασκήσεων.

Στο Step Gym Club θα βρεις αυτό που σου ταιριάζει!