banner
banner

5 ασκήσεις για τέλειους γλουτούς και πόδια για την παραλία

Μπορεί ο καιρός να μην μας προδιαθέτει ακόμα για παραλία και εμφανίσεις με μαγιό, όμως η αλήθεια είναι ότι σε λίγους μήνες θα κάνουμε την πρώτη εμφάνιση στην θάλασσα! Αν θέλεις να έχεις φέτος τέλειους γλουτούς και πόδια για την παραλία προλαβαίνεις να κάνεις γυμναστική και να αποκτήσεις το bikini body που ονειρεύεσαι με τις ακόλουθες 5 ασκήσεις:

1.Kicks: Σε ένα στρώμα γυμναστικής στηρίξου στις παλάμες σου και με λυγισμένα γόνατα, σήκωσε το δεξί πόδι με την πατούσα προς τα πάνω. Σφίξε τους γλουτούς και επανέφερε στην αρχική θέση. Συνέχισε με το άλλο πόδι και κάνε 15 επαναλήψεις για κάθε πόδι.

2.Στο πλάι: Στην ίδια θέση, άνοιξε το δεξί πόδι στο πλάι μέχρι το εσωτερικό του μηρού σου να είναι παράλληλο με το πάτωμα. Σφίξε τους γλουτούς και τους κοιλιακούς σου κατά τη διάρκεια της κίνησης αυτής και επανέφερε στην αρχική θέση. Επανέλαβε 15 φορές και άλλαξε πόδι.

3.Καρέκλα: Σε όρθια θέση και κρατώντας μια ψηλή καρέκλα για να κρατάς ισορροπία, σκύψε λίγο μπροστά τον κορμό σου και σήκωσε το δεξί σου πόδι (όσο πιο ψηλά μπορείς) χωρίς να λυγίσεις το αριστερό. Επανέλαβε 10 φορές για το κάθε πόδι.

4.Squat: Σε όρθια στάση, με τα δάχτυλα των ποδιών προς τα έξω και με τα πόδια λίγο ανοιχτά, σήκωσε τα χέρια σου μπροστά σου σε ευθεία. Κάνε καθίσματα κρατώντας τα γόνατά σου στην ίδια ευθεία με τα δάχτυλα των ποδιών, δηλαδή λίγο προς τα έξω. Επέστρεψε στην αρχική θέση και επανέλαβε 3 σετ των 15 επαναλήψεων.

5.Squat Kick: Στην ίδια θέση κάνε ένα κάθισμα ακριβώς όπως και στην παραπάνω άσκηση αλλά τη στιγμή που επανέρχεσαι στην αρχική θέση σηκώνεις το πόδι σου όσο πιο ψηλά μπορείς στο πλάι. Κάνε 3 σετ των 15 επαναλήψεων.