banner
banner

Το λάθος που κάνεις κάθε πρωί και δεν μπορείς να χάσεις κιλά

Αν έχεις ξεκινήσει μια δίαιτα για να χάσεις κιλά σίγουρα γνωρίζεις καλά ότι το πρωινό είναι ένα σημαντικό γεύμα της ημέρας που μπορεί να σε βοηθήσει να ελέγξεις την όρεξή σου κατά τη διάρκεια της ημέρας αλλά και να σου δώσει την απαραίτητη ενέργεια. Τι γίνεται, όμως, με τη γυμναστική;

Εάν είσαι από αυτούς τους ανθρώπους που προτιμούν να κάνουν γυμναστική το πρωί πριν καν φάνε το πρωινό τους, τότε ίσως να μην μπορείς να χάσεις τόσο εύκολα τα κιλά που θέλεις.

Σύμφωνα με έρευνες, όταν κάνεις γυμναστική με άδειο στομάχι μπορεί να ενισχύσεις τους μύες σου, αλλά και να κάψεις πιο γρήγορα το λίπος, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να βοηθήσει τον οργανισμό σου να απορροφήσει όλους τους υδατάνθρακες και την πρωτεΐνη που θα καταναλώσεις μετά τη γυμναστική. Υπάρχουν, βέβαια,  και έρευνες που δεν συνιστούν τη γυμναστική πριν το πρωινό , αφού χωρίς την απαραίτητη ενέργεια που σου δίνει το φαγητό δεν θα μπορέσεις να κάνεις τις ασκήσεις όπως θέλεις ενώ τελικά… θα κάψεις και λιγότερες θερμίδες!

Ιδανικά πρέπει να τρως μία ώρα πριν τη γυμναστική μια μικρή ποσότητα πρωτεΐνης και 45 γραμμάρια υδατανθράκων. Προτίμησε μισή φέτα ψωμί ολικής άλεσης με λίγο φυστικοβούτυρο ή κράκερ με τυρί ή σταφύλια με τυρί κότατζ ή μούρα με γιαούρτι.

Εάν δεν έχεις μια ώρα στη διάθεσή σου, μπορείς να φας 15 με 30 λεπτά πριν τη γυμναστική 25 γραμμάρια υδατάνθρακα, δηλαδή μια μικρή μπανάνα, λίγα κράκερ, μια χούφτα σταφίδες!