banner
banner

Πώς να μην χαλάσεις τη δίαιτά σου το Σαββατοκύριακο!

Και μπορεί όλη την εβδομάδα όλα να κύλησαν κανονικά και να τήρησατε κατά γράμμα το πρόγραμμα διατροφής σας, τι γίνεται όμως όταν έρχεται το Σαββατοκύριακο; Και πόσο καταστροφικό μπορεί να είναι για τη δίαιτά σας;

Ρωτήσαμε τον διαιτολόγο – διατροφολόγο Αποστόλη Θεοχάρους και μας έδωσε απαντήσεις αλλά και tips για το τι μπορούμε να κάνουμε ώστε να αποφύγουμε τις διατροφικές παγίδες του Σαββατοκύριακου.

Σύμφωνα λοιπόν με έρευνες οι πιο πολλοί άνθρωποι τρώνε περισσότερο τις 2 τελευταίες μέρες της εβδομάδας, ακόμη και αν βρίσκονται σε πρόγραμμα διατροφής. Το γεγονός ότι βγαίνουμε εκτός προγράμματος, χαλαρώνουμε και βρισκόμαστε πολλές ώρες εκτός σπιτιού με παρέες, δυσκολεύουν το να είμαστε συνεπείς σε ένα διατροφικό πλάνο.

Τι μπορούμε να κάνουμε;

  • Μικρά snacks, που μπορούν να διατηρηθούν εκτός ψυγείου και μπορούμε να έχουμε στην τσάντα μας, όπως μπάρες δημητριακών, ξηροί καρποί, κριτσίνια πολύσπορα κ.α. Έτσι, θα περιορίσουμε την πείνα μας και δεν θα καταναλώσουμε μεγάλες ποσότητες φαγητού στα κυρίως γεύματα.
  • Στις εξόδους για φαγητό ξεκινήστε με σαλάτα και αποφύγετε τα ορεκτικά. Προτιμήστε κοτόπουλο, μπιφτέκι ή άπαχο κρέας με ρύζι και σαλάτα χωρίς σος, που θα σας χαρίσει “κενές” θερμίδες.
  • Μην καταναλώνετε πάνω από 1-2 ποτήρια αλκοόλ. Είναι πολύ εύκολο να παρασυρθεί κανείς στην κατανάλωση αλκοόλ όταν βρίσκεται με παρέα, αλλά καλό θα ήταν να μην ξεφεύγουμε πάνω από τα 2 ποτηράκια. Μπορείτε να βάλετε μικρότερη ποσότητα αλκοόλ στο ποτήρι σας και να συμπληρώσετε με ανθρακούχο νερό ή σόδα, έτσι ώστε να έχετε την αίσθηση ότι ήπιατε περισσότερο. Προσοχή στα cocktails με σιρόπια, περιέχουν πολλές θερμίδες.
  • Αν είστε καλεσμένοι σε γάμο ή πάρτυ καταναλώστε ένα ελαφρύ γεύμα το μεσημέρι όπως μια ελαφριά σαλάτα ή ένα γιαούρτι με φρούτα ώστε το βράδυ να μπορείτε να έχετε τη δυνατότητα να φάτε περισσότερο. Επιλέξτε από τον μπουφέ σαλάτα και κατά κύριο τα πιο υγιεινά πιάτα του  όπως κοτόπουλο, ρύζι, πατάτες φούρνου, καναπεδάκια με σολομό, τυρί ή τόνο, κ.α.
  • Στην παραλία μην “ξεδιψάτε” με παγωμένες μπύρες και αναψυκτικά και μην “κόβεται” την πείνα σας με burger και τηγανιτές πατάτες. Σίγουρα δεν είναι εύκολο να αντισταθεί κανείς σε μια παγωμένη μπύρα ή ένα λαχταριστό burger, αλλά όλα με μέτρο. Καλό θα ήταν αν βρίσκεστε σε δίαιτα να επιλέξετε μια μπαγκέτα γαλοπούλας ή σολωμού και να προτιμήσετε ανθρακούχο νερό ή κάποιο light αναψυκτικό.

Ακολουθώντας αυτά τα διατροφικά tips θα περάσετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο και δεν θα επιστρέψετε τη Δευτέρα με ενοχές που “χαλάσατε” τη δίαιτά σας!!!