Το Νοέμβριο του 2016 ήρθε για πρώτη φορά στην Ελλάδα η λεγόμενη “Black Friday”, το φαινόμενο που εμπνεύστηκαν στις ΗΠΑ και γρήγορα έγινε παγκόσμιο trend.
Το ενδιαφέρον του κόσμου ήταν έντονο, γι’αυτό και δεν υπήρχε λόγος να μην πραγματοποιηθεί η Μαύρη Παρασκευή και για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, αλλά και για τρίτη.
Έτσι λοιπόν, στις 23 Νοεμβρίου 2018 (save the date), οι επιχειρήσεις μπαίνουν στο παιχνίδι της Μαύρης Παρασκευής με μεγάλες εκπτώσεις και προσφορές.
Φέτος, μάλιστα, αναμένεται υψηλή συμμετοχή των επιχειρήσεων και μεγάλος ανταγωνισμός, ενώ εκτός από εκείνες με τα ηλεκτρονικά είδη, προστίθενται και οι επιχειρήσεις εμπορίας αυτοκινήτων.
Αυτό συμβαίνει γιατί με βάση τα περσινά στοιχεία που προέκυψαν από την έρευνα της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, πολλές επιχειρήσεις που συμμετετείχαν, σημείωσαν άνοδο στις πωλήσεις τους.
Να σημειωθεί πως αύξηση του τζίρου σημείωσαν και τα online καταστήματα, κυρίως δηλαδή εκείνα με ηλεκτρικά είδη.
Είναι γεγονός πάντως πως η “Black Friday” έχει θετικό αντίκτυπο στην χώρα μας, καθώς κατά τη διάρκεια των δύο προηγούμενων η δημοτικότητα της αγοραστικής κίνησης αυξήθηκε ραγδαία.
Σύμφωνα με έρευνα, 2 στους 5 Έλληνες δηλώνουν συμμετοχή στις εκπτώσεις εκείνης της ημέρας.
Η συντριπτική πλειονότητα των αγοραστών θα επωφεληθεί από τις προσφορές τόσο στα καταστήματα όσο και στο διαδίκτυο (64,5%), το 20,7% θα αναζητήσει ευκαιρίες μόνο σε φυσικά καταστήματα, ενώ μόλις το 14,8% θα επιλέξει μόνο ηλεκτρονικά καταστήματα για τις αγορές τους. Για παράδειγμα, πριν από ένα χρόνο, το ποσοστό των ανθρώπων που αναζητούσαν τις εκπτώσεις μόνο στα εμπορικά κέντρα ήταν σχεδόν διπλάσιο.
Αυτό σημαίνει πως το 2018 ακόμη περισσότεροι καταναλωτές θα κάνουν τις αγορές τους online.