Όσοι ενδιαφέρεστε να αποκτήσετε εργασιακή εμπειρία στον κλάδο του Customer Service, σας έχουμε ευχάριστα νέα.
Διότι μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή στο δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα Get Into Customer Service, διεκδικώντας μάλιστα μία από τις 20 θέσεις εργασίας που προσφέρει η Aegean Airlines στο τηλεφωνικό της κέντρο.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε νέους ηλικίας 18-30 και αν τελικά συμμετέχετε σε αυτό, τότε θα λάβετε δωρεάν εκπαίδευση που αφορά στις δεξιότητες που ζητάει η αγορά από κορυφαίους εισηγητές, θα μάθετε τα μυστικά ενός καλού βιογραφικού σημειώματος και θα μπορείτε να παρουσιάζετε τον εαυτό σας με τον καλύτερο τρόπο σε μια συνέντευξη.
Κύρια καθήκοντα και ευθύνες για όσες/όσους προσληφθούν
Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων για:
- Κράτηση θέσεων
- Έκδοση εισιτηρίων
- Παροχή πληροφοριών σχετικά με πτήσεις, ναύλους, νέες υπηρεσίες.
- Εκτέλεση αλλαγών / ακυρώσεων σε εισιτήρια ή/και κρατήσεις
Προσόντα:
- Πτυχίο Πανεπιστημίου θα θεωρηθεί προσόν
- Άριστη γνώση της Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας, γραπτή και προφορική, είναι απαραίτητη
- Άριστη γνώση μίας από τις ακόλουθες γλώσσες θα θεωρηθεί προσόν: Γερμανικά, Γαλλικά, Ιταλικά, Ρωσικά, Ισπανικά
- Καλή γνώση του Microsoft Office
- Ομαδικότητα
- Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες
Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε ΕΔΩ.