Επίπεδη κοιλιά: με 2 απλούς τρόπους!

Εάν δεν ανήκεις στις τυχερές γυναίκες που δεν παίρνουν ποτέ κιλά στην περιοχή της κοιλιάς, τότε σίγουρα παιδεύεσαι εδώ και καιρό να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά για να είσαι τέλεια με το crop top σου, το μπικίνι σου αλλά και το στενό τζιν σου.

Ανακάλυψε 2 απλούς τρόπους για αποκτήσεις εύκολα την flat κοιλίτσα που πάντα ονειρευόσουν:

 

1.Τι να φας: Σύμφωνα με τους ειδικούς, πολλοί είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν την πέψη των γευμάτων που καταναλώνουμε. Για παράδειγμα, οι υδατάνθρακες όπως το ψωμί και τα μακαρόνια μπορεί να προκαλέσουν φούσκωμα, ενώ το καστανό ρύζι και οι πατάτες όχι. Οι τροφές που περιέχουν φυτικές ίνες μπορεί να δημιουργήσουν πρήξιμο, όπως και τα φασόλια και τα λαχανικά. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα αποκλείσεις από την διατροφή σου. Η ποσότητα παίζει σημαντικό ρόλο. Πρόσεξε, λοιπόν, ώστε να τρως με μέτρο και να συνδυάζεις πάντα τα λαχανικά σου με πρωτεΐνη.

2.Τι γυμναστική να κάνεις: Καλό είναι να ξεκινήσεις με ασκήσεις για όλο τον κορμό ώστε να δυναμώσεις τους μύες του σώματός σου. Συνέχισε με ασκήσεις που στοχεύουν στους κοιλιακούς σου όπως η εξής: Τοποθέτησε τις παλάμες σου στο πάτωμα και στηρίξου στις μύτες των ποδιών. Σφίγγοντας τους κοιλιακούς σου προσπάθησε να φέρεις τα λυγισμένα σου γόνατα προς το στήθος. Επανέφερε στην αρχική θέση και επανέλαβε για 1 λεπτό! Κάνε αυτή την άσκηση 4 φορές την εβδομάδα για 14 ημέρες και θα δεις τα πρώτα αποτελέσματα.