Από Δευτέρα θα βάλω τ’…… αθλητικά μου!!

Πέρασαν τελικά αρκετές Δευτέρες μετά τις καλοκαιρινές διακοπές και ακόμη να το αποφασίσουμε να ξεκινήσουμε γυμναστήριο!! Και αισίως φτάσαμε στην τελευταία εβδομάδα του Σεπτεμβρίου και ήρθε η ώρα επιτέλους να μπούμε σε πρόγραμμα!!

Και μιας και λέμε πρόγραμμα πήγαμε στο Step Gym Club και είδαμε το super ανανεωμένο πρόγραμμά του με τα ομαδικά μαθήματα και πραγματικά είναι το ένα καλύτερο από το΄άλλο!! Για ρίξτε μια ματιά λοιπόν….

TRX: Η προπόνηση με τους ιμάντες TRX στοχεύει στην ανάπτυξη του μυϊκού τόνου και τη μυϊκή ενδυνάμωση μέσα από ένα ασκησιολόγιο ευρέος φάσματος που καλύπτει κάθε μυϊκή ομάδα. Οι ιμάντες, μέσα από διαφορετικές ασκήσεις προσδίδουν ανάλογη επιβάρυνση στον ασκούμενο ολοκληρώνοντας την προπόνηση αποκλειστικά με το βάρος του σώματος.
TRAMPOLINE: Η προπόνηση με τραμπολίνο συνδυάζει την αερόβια εξάσκηση με την ενδυνάμωση. Λόγω της κατασκευής του το τραμπολίνο απορροφά περισσότερο, σε σχέση με το έδαφος, τους κραδασμούς των αρθρώσεων κατά το αερόβιο κομμάτι καθώς και την πίεση και καταπόνηση των αρθρώσεων κατά την ενδυνάμωση.
AERIAL PILATES: Η εξάσκηση της μεθόδου PILATES πάνω στην πάνινη κούνια επιτρέπει ένα ευρύ φάσμα κινήσεων και ασκήσεων, προωθεί ακόμη περισσότερο την αίσθηση της ισορροπίας και την κιναίσθηση. Δίνει στον ασκούμενο την ευκαιρία να προπονηθεί χωρίς την πλήρη αίσθηση της βαρύτητας, να εξοικειωθεί με την αιώρηση και ακόμη να χαλαρώσει αρμονικά το σώμα του πάνω στην κούνια.
SPINNING: Αερόβια διαλειμματική εξάσκηση στο ποδήλατο, για τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης, της αερόβιας και αναερόβιας ικανότητας, την απώλεια κιλών, τη σύσφιξη των ποδιών, των γλουτών, των κοιλιακών και των χεριών. Η προπόνηση SPINNING βελτιώνει όλες τις παραμέτρους της φυσικής ικανότητας και της λειτουργίας του οργανισμού.
TRAMPOLINE CARDIO: Αερόβια εξάσκηση στο φουλ, με το τραμπολίνο και την μουσική να ανεβάζουν την διάθεση στα ύψη.
AERIAL DANCE: Είναι ο εναέριος ακροβατικός χορός με την χρήση ακροβατικών πανιών ή άλλου είδους εξοπλισμό, ο οποίος σε επιτρέπει να ελίσσεσαι, να χορεύεις, να πραγματοποιείς πτώσεις που κόβουν την ανάσα και να κάνεις εναέρια ακροβατικά σε μικρό ή μεγάλο ύψος. Πρόκειται για μία απαιτητική μορφή άσκησης, στην οποία συνδυάζεις τις ικανότητες ενός έμπειρου χορευτή κι ενός ακροβάτη. Χρειάζεται πολλή δύναμη, ευλυγισία, χάρη και αντοχή για να καταφέρεις να χορέψεις στον αέρα. Ξεπερνάς τους φόβους σου, αποκτάς εμπιστοσύνη στον εαυτό σου και ενισχύεις την αυτοπεποίθησή σου. Το σίγουρο είναι, πως τελικά ανακαλύπτεις δυνάμεις και ικανότητες που έχει το σώμα σου, τις οποίες ούτε καν φανταζόσουν πως είχες.
PILATES MAT: Η μέθοδος εκγύμνασης που χρησιμοποιεί το ίδιο το σώμα ως μέσο και εργαλείο ενδυνάμωσης και θεωρεί την περιοχή των κοιλιακών μυών ως την κινητήρια δύναμη ολόκληρου του σώματος (power house). Μέσα από μια σειρά ήπιων αλλά και έντονων ασκήσεων το PILATES ενισχύει το μυϊκό τόνο, την ευλυγισία και τη μυϊκή ισορροπία. Κάθε προπόνηση PILATES περιλαμβάνει ασκήσεις τόνωσης καθώς και χαλάρωσης των μυών και περιοχών του σώματος που συσσωρεύουν ένταση όπως ο αυχένας και η μέση. Η συχνή εξάσκηση PILATES έχει σαν αποτέλεσμα ένα σώμα δυνατό, σφιχτό, εύκαμπτο και παράλληλα χαλαρό και ξεκούραστο.
PILATES PROPS: Μία εξελιγμένη μορφή προπόνησης η οποία βασισμένη στις αρχές, τις μεθόδους και το ασκησιολόγιο του PILATES, ενσωματώνει τον αθλητικό εξοπλισμό, εμπλουτίζοντας και διευρύνοντας την ποικιλία των ασκήσεων που χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια της προπόνησης.
CROSS TRAINING: Μία μορφή έντονης διαλειμματικής προπόνησης με ελεύθερα βάρη, ποικίλο ασκησιολόγιο και πολυαρθρικές ασκήσεις, με στόχο την εξάσκηση της δύναμης, της αντοχής στη δύναμη αλλά και της καρδιοαναπνευστικής αντοχής. Κατάλληλη για τη βελτίωση ή τη διατήρηση ενός καλού επιπέδου φυσικής κατάστασης.
BODY BARS: Προπόνηση με μπάρα λίγων κιλών η οποία περιλαμβάνει ασκήσεις για τα πόδια, τα χέρια, την πλάτη, το θώρακα. Η αποτελεσματικότητα του τρόπου αυτού προπόνησης οφείλεται στο μεγάλο ρυθμό επαναλήψεων που εκτελούνται σε διάστημα περίπου 50 λεπτών. Η μικρή επιβάρυνση και ο γρήγορος ρυθμός συμβάλλουν στην ανάπτυξη της αντοχής ενώ το πρόσθετο βάρος της μπάρας και η φύση των ασκήσεων αναπτύσσουν το μυϊκό ιστό.
TABATA: Η προπόνηση με εναλλαγές διαστημάτων άσκησης και διαλείμματος που επιφέρει δραστικές βελτιώσεις στα αερόβια και τα αναερόβια συστήματα του οργανισμού. Παρέχει καρδιοαναπνευστικά και μυοσκελετικά οφέλη συμπυκνώνοντας τον απαιτούμενο χρόνο άσκησης σε περίπου μόνο 1 ώρα.
CARDIO: Μισή ώρα αερόβιας άσκησης δομημένης πάνω στο ρυθμό της μουσικής και σε ακολουθία βημάτων. Ιδανική για τη βελτίωση της αερόβιας ικανότητας και την καύση θερμίδων.
CARDIO FIGHT: Μισή ώρα αερόβιας άσκησης δομημένης πάνω στο ρυθμό της μουσικής, σε ακολουθία βημάτων και με την προσθήκη κινήσεων πολεμικών τεχνών.
ABS: Μισή ώρα εξάσκησης των κοιλιακών αλλά και των ραχιαίων μυών.
FITBALLS: Αερόβια και αναερόβια προπόνηση με απλές και σύνθετες ασκήσεις με τη χρήση fitball. Μία ώρα διασκεδαστικής προπόνησης με ευρύ ασκησιολόγιο για όλες τις ηλικίες.

Τέρμα λοιπόν οι δικαιολογίες!! Από Δευτέρα φοράμε τα αθλητικά μας και δίνουμε ραντεβού στην αίθουσα του Step Gym Club!

Ευχαριστούμε την  Νεφέλη Κρανά (υπεύθυνη γυμνάστρια-πτυχιούχος ΤΕΦΑΑ) για την επιμέλεια των κειμένων για τα προγράμματα.