banner
banner

Από Δευτέρα… Γυμναστική!

Η κοινωνία, ο περίγυρός σου και φυσικά ο χώρος της μόδας ανέκαθεν συνέδεε τη γυμναστική αποκλειστικά με την απώλεια βάρους και την απόκτηση ενός κορμιού που θα συμβαδίζει με τα δεδομένα της εποχής. Πέρα όμως από το όφελος προς την εμφάνισή σου, είναι καιρός να ανακαλύψεις ότι η γυμναστική είναι επιτακτική για σένα και για πολλούς ακόμη λόγους που ενδεχομένως δεν γνωρίζεις. Η ΓΥΝΑΙΚΑ σου παρουσιάζει 15 ακόμη λόγους για να ξεκινήσεις τη γυμναστική από ……..Δευτέρα!

Καλύτερος ύπνος: Στο ετήσιο poll του Sleep In America που διεξάγεται από το Εθνικό Ίδρυμα Ύπνου, έγινε γνωστό ότι οι άνθρωποι που γυμνάζονται τακτικά ή και έντονα κοιμούνται καλύτερα από όσους δεν έχουν εισάγει την άθληση στη ζωή τους. Από τους ανθρώπους που γυμνάζονταν, μόνο το 17% απάντησε πως πάσχει από διαταραχές ύπνου, ενώ από τα άτομα που δε γυμνάζονται το ποσοστό έφτανε σχεδόν στο 50%!

Παραγωγικότητα: Η τακτική άθληση και εκγύμναση, ενώ θεωρείς πως αντλεί πολύ από το χρόνο που θα αξιοποιούσες σε άλλες ασχολίες, έχει αποδειχθεί πως ενισχύει την παραγωγικότητά σου και πολλαπλασιάζει την ποσότητα έργων με τα οποία ασχολείσαι.

Κράτα τον εγκέφαλό σου σε εγρήγορση: Βραχυπρόθεσμα, η άσκηση ενισχύει τη ροή του αίματος προς τον εγκέφαλο ξυπνώντας σε και κρατώντας σε τονωμένη, συγκεντρωμένη και παραγωγική. Μακροπρόθεσμα, η άσκηση αποφέρει ακόμα περισσότερα αποτελέσματα, αφού ενισχύει την παραγωγή νέων κυττάρων στον ιππόκαμπο του εγκεφάλου, τα οποία σχετίζονται με την εκμάθηση και τη μνήμη.

Μείωσε την πιθανότητα εμφάνισης του διαβήτη: Με μόλις 150 λεπτά άσκησης την εβδομάδα μειώνεται αισθητά ο κίνδυνος εμφάνισης διαβήτη τύπου 2. Ακόμη και αν δεν προλαβαίνεις όμως να επισκεφθείς το γυμναστήριο, φρόντισε να κάνεις περίπου 3.500 βήματα την ημέρα.

Ζήσε περισσότερο: Με μόλις 15 λεπτά άσκησης την ημέρα μπορείς να προσθέσεις μέχρι και 3 χρόνια στο προσδόκιμο της ζωής σου!

Ρίξε την πίεση του αίματος: Με την καθημερινή γυμναστική η καρδιά γίνεται πιο αποτελεσματική στην παροχή αίματος του σώματος, καθώς μεταφέρεται περισσότερο οξυγόνο. Έτσι, όταν το σώμα βρίσκεται σε ηρεμία, η πίεση του αίματος είναι μικρότερη και οι πιθανότητες εκδήλωσης σχετικών ασθενειών μειώνονται.

Κάνε καλύτερο σεξ: Η γυμναστική καθώς βοηθά στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος, ενισχύει και τις αντοχές του οργανισμού, κάτι που φυσικά βοηθά στις επιδόσεις σου στο σεξ!

Προστάτεψε τα μάτια σου: Η γυμναστική είναι ο καλύτερος τρόπος να μειώσεις το ρίσκο του γλαυκώματος στα μάτια, συνεπώς και της απώλειας όρασης. Μάλιστα αν η γυμναστική είναι μακροχρόνια η πιθανότητα εκδήλωσης γλαυκώματος μειώνεται κατά 25%!

Μείωσε τις ημικρανίες: Με συστηματική άσκηση μπορείς να ανακουφιστείς από τις ημικρανίες που σε ταλαιπωρούν καθώς αυτή σε χαλαρώνει και δρα σαν ένα φάρμακο.

Ενδυνάμωσε τα οστά σου: Το τρέξιμο, το περπάτημα και τα βάρη μπορούν να γίνουν σύμμαχος για τα οστά σου και να σε προστατέψουν από ασθένειες όπως η οστεοπόρωση.

Προφυλάξου από το κρύωμα: Αν αθλείσαι συστηματικά ευνοείς ιδιαίτερα το ανοσοποιητικό σου σύστημα και συνεπώς αρρωσταίνεις λιγότερο. Μη το παρακάνεις όμως, αφού η υπερβολική γυμναστική μπορεί να έχει και τα αντίστροφα αποτελέσματα.

Μείωσε το ρίσκο για καρκίνο: Έρευνες έχουν αποδείξει πως όσοι άνθρωποι γυμνάζονται συστηματικά έχουν μικρότερες πιθανότητες να νοσήσουν από καρκίνο του εντέρου και του μαστού. Εσύ ακόμα να το πάρεις απόφαση;

Απαλλάξου από τα συμπτώματα κατάθλιψης: Τα χημικά που παράγει ο οργανισμός μετά τη γυμναστική δρουν σαν αντικαταθλιπτικά φάρμακα και μειώνουν αισθητά το στρες.

Μείωσε το ρίσκο εγκεφαλικού επεισοδίου: Η μείωση της πίεσης και η απώλεια βάρους από τη γυμναστική είναι η καλύτερη πρόληψη από ένα εγκεφαλικό

Πρόλαβε την προσθήκη βάρους: Αν  καμία φορά το παρακάνεις με το φαγητό ή τρως μια «απαγορευμένη» τροφή, φρόντισε να γυμνάζεσαι τακτικά ώστε να μη σε απασχολεί η πιθανότητα του να παχύνεις. Το πιο πιθανό άλλωστε είναι να χάσεις κιλά!

Τι λες λοιπόν μετά από όλα αυτά που διάβασες να ξεκινήσεις από αύριο Δευτέρα γυμναστική???Επισκέψου το Step Gym Club και βρες το πρόγραμμα που σου ταιριάζει!